This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ticket assistenza Wind
#1
Ciao a tutti,

da ieri ho un problema con ADSL. L'assistenza ha aperto un ticket di cui conosco il numero perché mi è stato notificato via app Wind.

Esiste un modo per controllare lo stato della segnalazione ed eventuali interventi? Non ho trovato nulla né sull'app, né nella pagina utente di wind.

Grazie.
  Cita messaggio
#2
Ciao, non esiste un "tracking" per i ticket di guasto. Puoi soltanto chiedere info al 159, ma solitamente dicono solo che è in gestione e al massimo fanno finta di sollecitarlo.

Inviato dal mio LM-G810 utilizzando Tapatalk
  Cita messaggio


Vai al forum:


Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)