This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rimborso 28gg
#1
Buongiorno,

ho visto che sul sito della tim è possibile ricevere facilmente il rimborso delle offerte addebitate a 28giorni. 

Con Wind come funziona?
iPhone 11 con Wind All Inclusive
Samsung Galaxy Tab A 10.5' con Wind
Samsung Galaxy S9 Edge con Wind Magnum Family
  Cita messaggio
#2
Ciao.
Se la tua linea è ancora attiva dovresti trovare la possibilità di richiedere il rimborso direttamente dalla tua area clienti del sito Wind.
Se la linea è stata disattivata o migrata al momento bisogna procedere tramite richiesta scritta via PEC/raccomandata AR o conciliaweb.

Inviato dal mio ONEPLUS A6003 utilizzando Tapatalk
  Cita messaggio


Vai al forum:


Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)