This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

• 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Office secure web 2 linee - dati voip
Buongiorno
nei miei 2 uffici sarei interessato a mettere:
in un ufficio fibra multilinea con 1 numero e 2 linee , quella che commercialmente è chiamata Office secure web 2 linee
in un ufficio, ancora non coperto da fibra , una adsl sempre mono-numero ma con 2 linee
avrei qualche domanda in merito
come si comporta wind alla richiesta dei dati voip per poter utilizzare altri apparecchi ?
in un ufficio ho un centralino asterix voip e quindi la mia intenzione sarebbe di registrare direttamente i numeri sip sul centralino , bypassando il modem
mentre in un altro ufficio farei gestire il tutto da un fritz box

inoltre l'ip è statico?

grazie a chi saprà darmi risposte
buona giornata
  Cita messaggio

Vai al forum:

Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)