This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

• 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vodafone FWA
Inauguro questa discussione perché non ne ho trovate altre che trattino dell'argomento!

Da oggi sono ufficiali le nuove offerte FWA che comprendono anche la componente voce, erogata ovviamente via rete mobile, con possibilità di avere un numero fisso.

Da qui la domanda mi sorge spontanea: il modem fornito supporta il VoLTE? Mi auguro di sì, altrimenti ogni telefonata farebbe droppare in 3G e, per un FWA, sarebbe un bel disagio, considerando che a tale connessione si appoggia (in teoria) un'intera casa.

Gesendet von meinem SM-G973F mit Tapatalk
Apple iPhone 11 128GB con VF Special 100 D.E. + Very 4.99 eSIM
Samsung Galaxy S10 128GB con All Inclusive 100 Fire Easy Pay
  Cita messaggio

Messaggi in questa discussione
Vodafone FWA - da callfan - 28-09-2020, 16:28
RE: Vodafone FWA - da IlGale - 28-09-2020, 16:31
RE: Vodafone FWA - da callfan - 28-09-2020, 21:41
RE: Vodafone FWA - da IlGale - 28-09-2020, 23:16
RE: Vodafone FWA - da callfan - 29-09-2020, 07:40

Vai al forum:

Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)