This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

  • 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WebCube 4G+ [MF17A] riavvio continuo
#3
In questo caso penso proprio che sia un difetto dell'apparecchio risolvibili in garanzia.
Purtroppo anche se acquistato in negozio non è prevista la sostituzione immediata. Il prodotto va inviato al centro assistenza che se possibile lo sistema altrimenti lo sostituisce. Tempistiche di circa 2 settimane.
Per chi acquista online sul sito windtre è prevista la possibilità di portarlo presso un negozio windtre abilitato a gestire la assistenza per l'invio al centro assistenza.

Inviato dal mio LM-G810 utilizzando Tapatalk
  Cita messaggio


Messaggi in questa discussione
WebCube 4G+ [MF17A] riavvio continuo - da e. - 19-09-2020, 20:07
WebCube 4G+ [MF17A] riavvio continuo - da dani00 - 19-09-2020, 22:16

Vai al forum:


Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)