This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

• 0 voto(i) - 0 media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dubbio efficienza energetica boiler
Mi sono trasferito da poco in un monolocale che ha solo il contratto di energia elettrica; l'acqua calda in bagno è condominiale, mentre in cucina c'è un piccolo boiler sotto il lavello.
Ho visto che ci sono utenti abbastanza esperti di casa e fai da te, per cui vi sottoporrei questo mio dubbio: dal punto di vista del consumo di corrente, secondo voi è più efficiente che lo lasci sempre acceso oppure che lo attivi solo a necessità (es. prima di pranzo e cena) per poi spegnerlo il resto della giornata?
Grazie a chiunque mi dia un'idea o un consiglio Big Grin
Apple iPhone 11 128GB con Very 4.99
Samsung Galaxy S10 128GB con Special 50 Digital Edition e All Inclusive 100 Fire Easy Pay
  Cita messaggio

Messaggi in questa discussione
Dubbio efficienza energetica boiler - da callfan - 03-09-2020, 09:20

Vai al forum:

Utenti che stanno guardando questa discussione: 1 Ospite(i)